GÜNCEL

Tasarımlarım

Saç Modelleri

Çocuk Gelinlikleri

18 Ocak 2012 Çarşamba

Sünnet düğünü için yatak süsleme nasıl olur?

Sünnet düğünü için yatak süsleme nasıl olur? Çoğumuzun bu gibi soruları olabilir. Yakın zamanda bir akrabımızın sünnetinde bu ihtiyaç oluşunca hemen işe koyuldum ve bakın ortaya neler çıktı. Sizinle sünnet yatağı nasıl süslenir fotoğraflarla paylaşacağım. Umarım hoşunuza gider. Tabi yorumlarınızla konuyu zenginleştirirseniz memnun kalırım.
işte size sünnet yatağı...çocuğunuzun veya yakınınızın sünneti olacaksa ve bu konuda yeterli bilgiye sahip değilseniz, size aşama aşama sünnet yatağı nasıl süslenir göstermek istiyorum... ben süsledim umarım sizler de beğenirsiniz...
ilk önce sünnet yatağı yapılacak yatağı seçin. sünneti evde yapacaksanız çocuk odasında yapmanızı tavsiye ederim. konukların olduğu odada olursa çok karışıklık olabilir. çocuklar böylelikle kendi aralarında istediği gibi oyun oynayabilirler... ilk önce yatağın ölçülerinde 2 metre boyunda, 4 bacaklı bir cıta yaptırın marangoza. marangöz evde çıtaları çakarsa daha iyi olur kapıdan geçiremeyebilirsiniz. sonra bacaklarıını gazete ya da örtü ile bombeler yapın. ben taban olarak eski perdeleri kullandım. bunların içine 1 tane gazeteyi elimde buruşturup bombelerin içine yarleştirip bombeler yaptım. eşit ölçüde göz kararı... kurdela ile bağladım sonra...
bacaklardaki bombeler bittikten sonra hangi kumaşlarla süsleyecekseniz, kumaşı ütü izinden ortadan kesip bombelerin üzerini kaplayın. ben altın sarısı kalın kurdela ile bağladım. bacakları bitirdikten sonra evinizde kullandığınız şık perde veya tülle önden başlayıp, şekilde olduğu gibi çepeçevre düzenli olarak üstteki çıtaya sarmalayarak sarın. çatal iğnelerle iğneleyin. sonra düz beyaz çarşaf veya seçeceğiniz pike örtünün renginde örtüyü, çıtaların üstüne kapatın.
 geri kalan kumaşı üstüne ve içine örtüp perde süsü ile üstten hafif bir büzgü vererek tutturdum.çatı gibi yani. siz de böyle yapabilirsiniz.
iç kısmada aynı işlemi uyguladım.


en son işlem olarak, sünnet süsleri ile süsledim... bu işlemleri sünnetten  bir kaç gün önce yapın, sakın aynı güne getirmeyin. balonları ise havasının  inebileceğini düşünerek sünnet günü şişirip ucundan çatal iğne batırıp iğneledim... bu galiba daha mantıklı...
işte bu da tavanı... pike takımı farklı renkte olsun diye turuncu seçildi, tavanı da aynı renkten uyguladım.
işte buda bizim 6 yaşındaki avusturalyalı yeğen... türkiye'ye sünnet olmak için geldi. biz de burada sünnetini yaptık. 
Bir de sizlere sünnet  için yaptığım sünnet şekerlerini, sünnet şeker tabağını ve sünnet yastığını da nasıl yaptığımı ileriki zamanlarda fotoğraflayarak anlatacağım. Şimdilik benden bu kadar...

yastık, yatak, kırkyama, brezilya nakışı, ipek, patchwork, handmade, yatak örtüsü, kurdele,süslemeyataksünnetyatak süslemesünnet yatağı, yaptım ... Etiketler:süsleme, yastık, yatak, gül, kurdele, kırkyama, düğün, patchwork, yatak örtüsü, kurdele nakışı, kadife, sünnet, tafta, yatak

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Tesettür Moda
Distributed By Free Premium Themes. Powered byBlogger